Elin Hansson

There was something that stuck with me
Turtleneck // Gina tricot, Jeans // Dr. Denim, Fake leather jacket // Old, Shoes // H&M (old)
- Det bästa jag vet är att skapa. Att forma ett "samspel" mellan motiv, ljus, bakgrund, kläder, hår och rörelser - att få påverka och se hur det verkar är för mig magi.
 
 
Riviga toner av legenden Thåström spelas i bakgrunden och jag känner ett rus i mörkret. Trots att det är årets hittills mörkaste dag omringas jag av ljus. Det är nu livet börjar, det är nu jag tar steget och blir något mer. Mer än kött, blod och vatten. Ingen kan stoppa mig och mina drömmar. Ingen kan riva upp mitt liv. 
 
Livet, eller snarare "blogglivet" har det senaste stavats landskap, idyll och natur. I veckan uppstod längtan tillbaka till metall, rost och smuts. Jag valde att riva upp "höstkänslan" och bryta av med ett grungeinlägg. Bara för att jag kan och bara för att jag älskar livets kontraster. Må gott. Gör något som du mår bra av idag! Ta en extra kaffe, ät en god lunch, ta ett varmt bad eller se gårdagens repris av bonde söker fru, haha. KRAM.
 
Translation:
- The best thing I know is creating. To form "interaction" between motif, light, background, clothes, hair and movements. That's magic to me.
Rasping tones of the legend Thåström in the background and I feel a rush in the darkness. Even if it's today the darkest day so far this year I'm surrounded by light. Right now life begins, right now I take the step and become something more. More than flesh, blood and water. No one can stop me and my dreams. 
 
Life, or rather "bloglife" have the latest spelled landscape, idyllic and nature. This week I've been missing metal, rust and dirt. So I "break off" with this grunge post, leaving the autumn feeling for a while. Just because I can, because I love life's contrasts'. Feel good my friends. Do something that makes you feel good today. Take an extra coffee, eat a good lunch, take a hot bath or see yesterday's rerun of "Farmer want a wife" (swedish program), haha. HUG.
- P A U L I N A -

Va fina bilder!

Svar: Tack fina du <3
Elin Hansson

ISA

alla bilder är så vackra! helt otroligt. Du kanske skrivit detta men har du ett jobb förutom bloggen?! HUR hinner du isf kvinna? hehe ;) kram!

Svar: Å tack så himla mycket fina du! <3 Jag gör absolut saker utöver bloggen! Hjälper min pappa med ett nystartat bryggerier, arbetar dessutom på förskola ibland. En förskola jag var på mycket förr så tycker det är så mysigt att vara där ibland. <3 Annars åker jag snart i väg och planen efteråt blir det nog plugg :D Jag sitter helger/kvällar osv. med bloggen så är egentligen aldrig ledig :) Vad sysslar du med? :D Ha en skön söndag! KRAM
Elin Hansson

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så fina bilder!! Och du gör dig alltid lika bra framför kameran :) Älskar outfiten btw, skulle vilja sno den rakt av!

Svar: Å tack så mycket going!! :D Vilken komplimang! Ha en riktigt skön söndag, kramar <3
Elin Hansson

Dixi Wonderland

Den tröjan var så snygg på dig :D

Svar: Å tack så mycket fina du :D <3 Hoppas du får en skön söndag! <3
Elin Hansson

Hanna Karlsson

Nyfiken på vem som tar dina bilder. Använder du självutlösare? Snygg outfit för övrigt.

Svar: Ja precis det stämmer :D Kör fjärrutlösare :D <3 Hoppas du får en riktigt skön dag! KRAM <3
Elin Hansson

Anonym

amazing :D

Svar: Thank you :D <3
Elin Hansson

Amanda

snyggt!

Svar: TACK :D
Elin Hansson

Tilda Barkselius

Gud så snygg outift <3 <3

Svar: Å tack så mycket fina du <3 <3
Elin Hansson

Madeleine Fredholm

Shit vilka fina bilder! Verkligen jättefina, med ljuset och allt! :D
Kram

Svar: Å vad kul att höra :D Tack så mycket! Hoppas du får en go dag :D
Elin Hansson

Sofia

Så snygga bilder!!

Svar: TACK SOFIA :D <3
Elin Hansson

Andreas

Riktig bra sammanställt. Stil i kontrast mot utslitet. Färg valet i kontrasterna är också enastående. Du har öga för det här, med "Svens" hjälp! Ljuset i bakgrunden ger en gloria effekt på ditt hår och det gillar jag. Thumbs Up. Ha en underbar kväll

Svar: Å tackar och bockar :D Hoppas du fick en härlig kväll också!
Elin Hansson

Ronja Therese

Jättefina bilder, gillar speciellt den tredje bilden! Hoppas du får en bra helg! :D

Svar: Å TACK :D Tack desamma! Hoppas du också har haft en härlig helg :D
Elin Hansson

Anonym

Jättefina bilder!!

Svar: Å tack så mycket <3
Elin Hansson

ByJuliaP

Jättefina bilder!!!

Svar: TACK :D <3 Hoppas du får en härlig dag!
Elin Hansson

Anonym

great <3

Svar: Thanks <3
Elin Hansson

freja

Så fina bilder!

Svar: Å tack så mycket :D :D
Elin Hansson

--------> Nettan <-------

Sååååå snygga bilder !!! Och jag älskar verkligen outfiten :D :D

http://nouw.com/Nettan

Svar: Å tusen tack finis :D Hoppas du får en skön söndag!
Elin Hansson

Sari

Snyggt!

Svar: TACK :D:D
Elin Hansson

Malin Thorell - hobbyfotograf

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket going <3
Elin Hansson

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Underbar outfit och inlägget fångade mig!

Svar: Å tack Veronica :D Alltid lika roligt att höra från dig! Kram
Elin Hansson

Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

fina bilder

Svar: TACK <3
Elin Hansson

Flisan

Jättefina bilder :D

Svar: Å tack så mycket :D
Elin Hansson

Lowas Art

Älskar kläderna, helt min smak! =)

Svar: Å kul att höra :D Tack!
Elin Hansson

Isabella

Så fina bilder!

Svar: TACK :D
Elin Hansson

Anna

nice outfit :)

Svar: Tackar tackar! :D
Elin Hansson

my

Så snyggt!

Svar: Å tack så mycket finis! :D
Elin Hansson

Josephine

Fantastiska bilder och outfit! Love it :)

Svar: Å tack Josephine :D
Elin Hansson

Linda

Super fina bilder som alltid!

Svar: Å vad glad du gör mig! Tack :D
Elin Hansson

valeria

så fina bilder!!

Svar: Tack så mycket going :D
Elin Hansson

JUNITJEJ

Så himla snyggt!

Svar: Tackar och bockar :D
Elin Hansson

Jennifer

Polotröjor är ju så himla sköna! Har en liknande från Topshop som är jätte len och skön. :D

Svar: Ja visst är de?! Härligt det låter :D Kram
Elin Hansson

sara

Super snygg outfit! :D

Svar: TACK :D:D
Elin Hansson

Lisa

Super snyggt!

lisaihre.se

Svar: Å tack så mycket :D
Elin Hansson

Carina Marianne Holst

Jättesnygg outfit och fina bilder.Ha en underbar dag vackra du! :)

Svar: Tack finis :D Å tack desamma hörredu! KRAM
Elin Hansson

Petra

Så himla snyggt, som alltid!! :)

Svar: Å going, tackar :D
Elin Hansson

Amanda Niclasson

Så snyggt!

Svar: TACK :D:D
Elin Hansson

Cecilia

Vad du är fin!

Svar: Å tack så mycket finis! <3
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress