Elin Hansson

GO GRUNGE
 
Vi tar och förhandsvisar looken jag knäppte av i går. Har kört, åkt buss och blickat ut över denna vy många gånger. I går tog jag tillfället i akt att arrangera en liten photoshoot där, på platsen jag trånat efter ett bra tag.
 
Jag älskar att vara ute på fotoäventyr. Det är även socialt i bemärkelsen att personer ofta undrar vad jag gör och kommer fram för att snacka lite. De är sällan sena med att kommentera valet av miljö. "Det är ingen vacker plats du har valt", är standardfrågan varpå konversationen avslutas med mitt svar "Det är lite det som är meningen, hehe". Här har vi just en sådan o-vacker vy som skriker "grunge" och ger den där kontrastkänslan av snygga kläder möter sunkighet. 
 
Here we have the preview over the look I snapped yesterday. I have passed by this place by car and bus many times, gazed out over this view. So yesterday I took the opportunity to arrange a photoshoot there - at the place I've longed for a while.
 
I love to be out on photo adventures'. There's also social because people often wonder what I'm doing and start conversation with me. They are rarely late to comment my choice of view. " It's not a pretty place you have chosen", is the standard question. The conversation ends with my answer "that's quite what it suppost to be, hehe". So here we have just that kind of "no-pretty" view that screams grunge and give the contrast-feeling of stylish clothes meets "shabby".
Wilma Ahlborg

Supersnygga bilder!!

Svar: Tackar och bockar Wilma!! Vad roligt att höra! :D KRAMAR <3
Elin Hansson

IDA-FOTO

Snygga bilder :)

Svar: Åh tack <33
Elin Hansson

N

Supersnyggt!

Svar: Tack så himla himla mycket finis!! <3
Elin Hansson

Claraklefbom

Älskar både kläderna och fotobakrunde, både du och bilderna är jätte fina! <3

Svar: Taaacck! :D :D :D Hoppas du får en fortsatt härlig tisdag! KRAMAR <3
Elin Hansson

Claraklefbom

Älskar kläderna och fotobakrunden, både du och bilderna är jätte fina. <3

Svar: Åh tack så mycket, vad roligt att höra <33
Elin Hansson

Céline

ser riktigt snyggt ut!!

Svar: Åh tack så mycket! :D :D Hoppas du får en fortsatt härlig tisdag!<3
Elin Hansson

claudia

Fint!!! VAr gärna med i min veckans blogg.

Svar: Tack så hemskt mycket finis <33
Elin Hansson

MALIN

Du är så snygg! Jag blir galen.... Kram

Svar: Haha vad go du är!! Tack snälla fina du!<3 Hoppas du får en fortsatt fin tisdag! KRAM
Elin Hansson

Josefine ♔

Åh vad coolt! :D

Svar: Åh tack så hemskt mycket Josefine! :D <33
Elin Hansson

Anonym

awesome darling!

Svar: Oh thank you so much dear! <3
Elin Hansson

veronica



SNÄLLA: GÅ IN & BERÄTTA VILKEN DIN FAVORITPARFYM ÄR! :D
Behöver tips :D

Svar: Hehe absolut, ska göra det! :-) <33
Elin Hansson

Linn Strömberg

Så fin! <3

Svar: Åh tack så mycket! <33
Elin Hansson

Carolina Thoor

Häftig klädsel!

Sv; hehe, ja det är bara bra att skämma bort sig lite med shopping ibland ;)

Svar: Åh tack så mycket! :-D
Haha ja men det är helt rätt! KRAM <3
Elin Hansson

VERONICA - fashion blog

Men vackra duu, älskar outfiten :) Ha en underbar måndag fina!!

Svar: Ååh tack så hemskt mycket Veronica!! Vad glad jag blir! Hoppas du får en fortsatt härlig vecka! KRAMAR<3
Elin Hansson

Emelie Andersson

Så fina bilder:)

Sv: ja det är helt underbart :) <3

Svar: Åh tack så mycket fina du !! <33
Elin Hansson

Johanna

Det var riktigt gott! Och enkelt! Du borde testa! :)

Svar: Absolut!! :D<33
Elin Hansson

Dixi Wonderland

Älskar den svarta toppen! Tycker du har en riktigt grym stil och det är alltid kul med människor som vågar klä sig i färg :D (syftar på de tidigare inläggen haha)

Svar: Haha, ja denna look var knappast färgglad. ;) Jag förstår! Tack så hemskt mycket fina du, vad roligt att höra! :-D KRAM<3
Elin Hansson

Cassandra

Så fina bilder!

Svar: Åh tack så mycket Cassandra! Vad glad jag blir! :D <33
Elin Hansson

Klara

jag tycker iaf miljön var fin! industriell och nice. himla fin frisyr du har också. :)

Svar: Hehe ja men visst har den sin charm?! Tack så mycket finis! :D Hoppas du får en härlig tisdagseftermiddag samt kväll! KRAM
Elin Hansson

Amanda Jönsson

Så snyggt!

Svar: Åh tack så mycket fina du! <33
Elin Hansson

ISA

Jag tycker det är det som är det bästa med dina bilder, att det är så ovanliga och "otippade" miljöer :P Var i swe bor du egentligen? kram!

Svar: Hehehe tack så mycket finis! :D Jag bor i ett industriområde, eller det går nästan att tro det faktiskt. Skämt o sido, jag bor utanför Göteborg, i skärgården! Ibland promenerar jag iväg och fotograferar, andra dagar tar jag bil och letar upp miljöer som dessa. :-) KRAM
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress