Elin Hansson

Hit me harder
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snake dress // Nelly.com, Shoes // Nelly.com (old).
 
 
När jag får vara sådär gött kreativ - då mår jag som bäst. När jag är stylist, fotograf, modell och redigerare i ett. Det är väldigt viktigt att göra mycket av det där som får en att må bra. Vad mår du bra av? Berätta!
 
I feel the best when I'm creative. When I'm stylist, photographer, model and editor at the same time. It's very important to do a lot of that stuff that makes you feel good. What makes you feel good? Tell me!
Lilltanten

Vilken klänning! Den sitter verkligen som en smäck på dig, tjejen. Cool stil du har!

Svar: Åh men tusen tack! Vad glad du gör mig! :D Hoppas allt är bra med dig going! <33
Elin Hansson

Hanna Westman

Wooow!! Såå snygg outfit, dööör!!

Svar: Wooopp, tack Hanna! :D Ha en fin dag, kramar <3
Elin Hansson

Sofia

Så snygg!!

Svar: Tack så mycket Sofia fina du! <3
Elin Hansson

Pia

Åh vilken snygg klänning! :)

Svar: Ja den är fantastisk ! :D Hoppas du får en underbar helg, kramar!
Elin Hansson

Sara - Entreprenista

Älskar klänning! Så himla snygg!

Jag mår bra av att hjälp människor och vara kreativ!

Svar: Visst är den?! :D
Go dig! Låter som ett bra sätt att må bra av. Ja kreativitet äger! Ha en fin dag, kramar<3
Elin Hansson

Sanna

Gorgeous!

Svar: Thank you darling! <3
Elin Hansson

Nadia

Älskar den klänningen!!

Svar: Instämmer! :D Helt underbar hehe! <3
Elin Hansson

Hedvig

Snyggt!

Svar: Tack så mycket Hedvig! :D Hoppas läget är bra med dig! KRAM
Elin Hansson

IDA-FOTO

Gud så snygg du är!!

Svar: Ååhmen tackkar och bockar allra ödmjukast! Vad go du är finis! KRAMAR <3
Elin Hansson

Joe

Riktigt snygg klänning!!!

Svar: Visst är den?! :D Hoppas allt är grymt med dig! Kram
Elin Hansson

M

Träning får mig att må bra :)
Fin klänning!!

Svar: Kul att höra! :D Endorfinkick är ju bland det bästa som finns ju! Tack för din kommentar! Hoppas allt är fint med dig, kram.
Elin Hansson

ISA

alltså jäääävlar vad snygg du är kvinna! jag mår bra av.. att göra saker som gör mig glad!? haha när jag FÅR energi. Att utvecklas. Att fika ;)

Svar: ååååh jävlar vilken gooing du är! Tack för komplimangen! Låter bra ju! :D Haha fika är inte dumt det du ;)
Elin Hansson

Thea

Gud va snygg du är!

Svar: Men ååh tack Thea! <33 Fina du!
Elin Hansson

Emma Parmlöv

Så himla snygg du är! Ha en fin helg! :)

Svar: Tack finis! :D Hoppas du också har haft en fin helg! KRAM
Elin Hansson

Linn

Så fina bilder ,älskar klänningen också!

Svar: Åh tack goding! :D <3
Elin Hansson

Brandon Lee

Ormen i paradiset?

Svar: Haha...
Elin Hansson

alina

Snyggt!

Svar: Tusen tack ! :D
Elin Hansson

Robex Lundgren

snyggt vart går den kläningen att köpa?

Svar: Tack! :D Den hittar du på www.nelly.com :)
Elin Hansson

sara

Snyggt! :)

Meg

Shit vad snygg du är bruden!! Drop dead gorgeous!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress