Elin Hansson

I was told I'd feel Nothing the first time
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blazer & Shorts // H&M. 
 
 
- När rufsigt hår möter en dressad look blir kontrasterna rätt trevliga. Jag bryr mig jättemycket samtidigt som jag inte bryr mig alls. Vad tycks? 
 
Drog en spontanare med pappsen till Stockholm i helgen för Öl- & whiskyfestivalen. Stämningen var på topp, så även humöret. Nu har jag landat hemma igen, några "ölprover" samt bilder till bloggen rikare. Som den urgöteborgare jag är tar det lite emot att erkänna men Stockholm är galet vackert (även om jag blivit lite avskräckt efter en shoppingrunda under självaste löningshelg...)! Haha. 
 
Hur har din helg varit? Ge mig lite att läsa ikväll, hehe. KRAM!
 
- I love the contrasts when tousled hair meets a dressed look. I care a lot while I don't care at all. What do you think?
 
- Went on a spontaneous weekend with pappy to Stockholm for the Beer & whiskey festival. The atmosphere was amazing, so even the mood. Now I'm back home, some "beer tasting" and pictures to the blog richer. I just need to say that Stockholm is crazy beautiful (even if I became a bit discouraged after a shopping round during the "salary weekend"...)! Haha.
 
How has your weekend been? Give me some reading for tonight, hehe . HUG !
Linnea

Så fint!!

Svar: Tack så mycket Linnea! :D Hoppas du får en riktigt skön start på veckan! KRAM <3
Elin Hansson

linah

du passar så bra i rött läppstift!:D

Svar: Kul att höra! :D Älskar röda läppar hehe. Hoppas du får en riktigt go vecka! :D KRAM<3
Elin Hansson

Jessy

Himla snyggt! :D

Svar: Åh tackar tackar ! :D Hoppas din dag blir fin ! KRAM <3
Elin Hansson

shazi

god, detta är bland de finaste bilderna jag någonsin sett, vet du vad för kamera som användes här?

Svar: Meen åååh vad fin du är! Tack snälla snälla vad glad du gör mig <3 Jag kör en Canon 50D med 50mm objektiv / 1,4 i bländarvärde. Varvar den med ett mer "vidvinkelobjektiv". Vet inte exakt vad objektivet heter men det är mellan 18 eller 20 - 200 mm :) Hoppas du får en härlig måndag! KRAM
Elin Hansson

Nathalie Tegelstam

Men hej snygging! wow så vacker du är och din outfit är otroligt snygg :) kram

Svar: Men heeej ska du säga!! Tack så mycket! <3 Hoppas du får en riktigt härlig måndag och start på veckan! KRAM <3
Elin Hansson

Iisa

så snygg outfit, fin du är också ^^

Svar: Tack som bara den! Vad glad du gör mig denna måndag! Hoppas du får en härlig dag! KRAM <3
Elin Hansson

SOFIA

Gud så snygga bilder :)

Svar: Åhhh tack! :D:D<3 Hoppas din dag blir goo!! KRAM <3
Elin Hansson

Carolina Thoor

Kallt, men snyggt! Gillar klackskorna :D

Sv; ja, det var en härlig dag igår! Ja, det är skönt att få sova ut lite grann :D

Svar: Haha! Fotade looken för drygt en vecka sedan och det var rätt varmt då. Så även denna helg. Men i morse var det frost så snart är det nog för kallt! Hoppas du får en härlig måndag! :D
Ja men det är det absolut KRAM! <3
Elin Hansson

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Såå snygg outfit!!

Svar: Taaaackk, hoppas du får en härlig måndag! :D KRAM <3
Elin Hansson

Tuva

Fina bilder :)

Svar: Tackar Tuva going! :D Hoppas din start på veckan blir bra! KRAM <3
Elin Hansson

Amanda Jona [SPONTAN]

Sjukt läckra klackar!

Svar: Visst är de?! :D Hoppas du får en skön dag! KRAM <3
Elin Hansson

MALIN

Så så så så snyggt!

Svar: ååh så så så tack på den fina Malin! Hoppas du får en riktigt go dag! :D KRAM <3
Elin Hansson

Maja H

Så snygg du är !
kram<3

Svar: Åh tack fina fina du! Hoppas allt är härligt med dig och att din måndag blir toppen! :D KRAM<3
Elin Hansson

S A N N A♥

Så snygg, dina käkben är så snygga!

Svar: Vilken going du är <3 Tack för din komplimang! Hoppas du får en mysig dag i solen, kram <3
Elin Hansson

Julia

Supersnyggt!!!

sv: Ja de är verkligen sååsåå bra! kram

Svar: TACKAR! :D Hoppas du får en grymt go vecka Julia! KRAM<3
Elin Hansson

Sanna Widman

Supersnyggt! :)

SVAR:
Åh tack så mycket, vad glad jag blir! :) <3 och detsamma verkligen!

Svar: Tack så mycket finis! :D
Tack själv<33 Hoppas du får en härlig vecka, kramar <3
Elin Hansson

CAICAIS.BLOGG.SE~

Sjukt snygg du är!

Svar: Tackar och bockar allra ödmjukast! Hoppas du får en fin måndag goding! KRAM <3
Elin Hansson

CAICAIS.BLOGG.SE~

Sjukt snygg du är!

Svar: <3
Elin Hansson

ebba

så snygg!
svar: åh men tack :D kram

Svar: Ååh tack Ebba! :D Ha en riktigt go dag! KRAM <3
Elin Hansson

Netti Starby

Vilka grymma bilder fina du! Kram

Svar: Åh tack så mycket! :D Hoppas du får en skön måndag! KRAM <3
Elin Hansson

Liene Svärd

Snygga bilder och jag gillar det rufsiga håret!

Stockholm är vackert, även om Göteborg är det med :) Jag ska få utforska lite mer av stan imorgon. Flyttade hit för en månad sen och har inte hunnit se så mycket än. I helgen var jag i Småland med bibelskolan och vi hade det mysigt.

Svar: Åh tack så mycket fina Liene! :D Jag håller med. Kul att du bosatt dig i Göteborg! :D Hoppas du trivs! Verkar som du har haft en skön helg. KRAM <3
Elin Hansson

Amanda Jönsson

Du är goals tjejen, så snygg!

Svar: Haha så gooo är du Amanda <3 Vad du nu menar med det hehe. :-) Hoppas du får en härlig måndag! KRAM <3
Elin Hansson

Daniella

Väldigt snyggt, gillar det ruffsiga håret med de stilrena kläderna :)

Svar: Åh tack Daniella, kul att höra verkligen! :D Hoppas du får en mysig måndag, ta hand om dig! KRAM<3
Elin Hansson

Aurora

Åh hjälp, hon ler... Vilket underbart leende du har! Åh :O <3

Svar: Haha ja det händer ju inte varje dag på bloggen precis. ;) Brukar köra en mer "allvarlig/dramatisk" look - vilket jag gillar hehe. Men tack så mycket going! Hoppas du får en härlig måndag! :D KRAM <3
Elin Hansson

Felicia

Åh så fin du är! jättefina bilder! :D

Svar: Tack så mycket Felicia! :D Kul att du tycker det! Hoppas du får en härlig måndag, kramar <3
Elin Hansson

Elin

Vackert!

Svar: Tack gooing! <3
Elin Hansson

Anna

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket Anna! <3 Vad roligt att höra. KRAM <3
Elin Hansson

VERONICA - fashion blog

Men alltså vackra du, blir helt tagen av din skönhet. Så fin!! :) Ha en fantastisk måndag tjejen!

Svar: Ååh vad rar du är ! <3 Tack fina fina du! Hoppas du får en härlig måndag du också! :D KRAM<3
Elin Hansson

Cassandra Haraldsson

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket Cassandra! :D Hoppas du får en bra start på veckan, kramar <3
Elin Hansson

Jeanette

Älskar skorna :)

Svar: Ja visst är de underbara?! :D Hoppas du får en härlig dag, kramar!
Elin Hansson

Silje Økland

Så pen du er! Og så utrolig fine bilder!

Svar: Åh tack så mycket Silje, vad glad jag blir! :D Hoppas du får en härlig måndag. <3
Elin Hansson

M

Himla läckert! Svarta strumpisar till hade varit snyggt också.

Helgen har varit fullmatad med roliga saker. Det underbara vädret i Göteborg har hjälpt till. Kram

Svar: Tack finis! :D Ja nu är det väl ändå dags för "strumpisarna" att träda fram ur garderoben, hehe.
Vad härligt att höra! :D Hoppas du får en skön tisdag, kramar <3
Elin Hansson

Josephine

Så himla snygg och vilka bra foton! :) ja shopping i stan (Stockholm) kan vara rätt hektiskt och bara allmänt jobbig haha! Är så sällan inne i innerstan nu för tiden.

Svar: Åh tack Josephine! :D <3 Hahaha ja det kan ju vara det! Speciellt under löning då! Hoppas du får en riktigt härlig tisdag! :D KRAM <3
Elin Hansson

Linn

Snyggt!

Svar: Tackar tackar going!! :D <3
Elin Hansson

Isabella

vilka fina bilder!

sv: tack och tack detsamma! :)

Svar: Åh tack så mycket Isabella! :D <33
Elin Hansson

Dixi Wonderland

Är sjukt jävla imponerad att du fotar med stativ! Såg de i spegelbilden bakom. Jag hade aldrig vågat dra ut så och fota själv och blev riktigt imponerad över att du får så snygga bilder när du fotar helt ensam :D

Svar: Hehe, tack tack! Ja just det där "avslöjar" jag mig! ;-) Jag förstår dig, de flesta känner nog så. Jag var lite nojig i början men har "kommit in" i det nu och tycker det fungerar bra. Ja men tackar, övning ger färdighet skulle jag vilja säga, haha. Har lärt mig exakt vilka avstånd som gäller för när-/mellan-/helbilder osv. Så nu går det rätt smidigt ändå! Men tar ju lite längre tid än om någon hjälper till att fota. :D Hoppas du får en härlig tisdag, kramar<3
Elin Hansson

Ylva

Superfin look! :)

Håller med om att Stockholm är väldigt vackert, men föredrar Göteborg alla gånger ;)

Svar: Tack finis! :D<3
Haha, ja det är nog så va? ;) Nej men jag gillar Stockholm också, väldigt fin stad! KRAM <3
Elin Hansson

linah

ha en bra start på veckan:D! <3

Svar: Åh tack desamma! :D <33
Elin Hansson

ISA

Så snyggt med en "färglös" outfit och knallröda läppar! vad ska jag skriva för kul som du kan läsa? hmm.. Jo! jag smakade Matcha latte första gången.. haha det var en upplevelse. dont try it ;)

Svar: Åh tack så mycket! :D Håller med dig, röda läppar lyfter!
Haha vad go du är! Har faktiskt aldrig testat... Men det ser ju rätt tilltalande ut på alla bilder som läggs upp, haha. Kommer säkert ge mig på en någon gång bara för att typ men okej då är jag beredd på vad som väntas. ;) Haha! Hoppas du får en härlig tisdag, kram.
Elin Hansson

Http://nouw.com/carroat

Fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket!! :D
Elin Hansson

Josefine

Fin du är!! :)

Svar: Tack going!!<33
Elin Hansson

Amanda

Åh du är så otroligt vacker!
Har också spenderat helgen i Sthlm.. håller med dig. Väldigt fint där :)

Svar: Men gulle dig! Tack snälla! <3
Åh trevligt! :D Vad hittade du på? KRAM
Elin Hansson

Elin

Snygga outfits du har! Går att göra så mycket med så lite egentligen.

det är tungt nu ja.. Träffar en psykolog och det går framåt, är jag som inte är bra nog för att gå i rätt takt bara... Men han är jättebra. Haft en otrolig tur som fick honom,

Tack<3 Värmer att höra.
kramar

Svar: Åh tack så mycket! :D Ja men visst är det så, det enkla är oftast finast! Jag förstår dig. Vad bra att du pratar med någon, någon som förstår och kan sätta sig in i dina tankar. Skönt att du fått en bra psykolog. Jag håller alla tummar och tår för dig! Hoppas du tar dig ur det här snart! <3 Hoppas du får en härlig tisdag, kramar <33
Elin Hansson

Ama de casa

Snyggt! Men jösses... Jag skulle vara på sjukhuset med brutna ben om jag försökt gå i dom där skorna... ;-)

Svar: Åh tack! :D Haha skön du är! Kan ändå säga att skorna ser "värre" ut än vad de faktiskt är. Men skulle aldrig kliva runt i dessa klackar en vanlig dag utan det är mest för bildernas skull faktiskt, tycker det lyfter. :) Hoppas du får en härlig tisdag, kramar!
Elin Hansson

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Så sjukt läckra bilder! Btw, du bor i min favoritstad :)

Sv: Ohjaa, min söndag var riktigt mysig! :D Fick dessutom varit produktiv också! Bästa kombon. Mys och produktivitet! KRAMIS <3

Svar: Tackar tackar Veronica! :D Haha ja Göteborg är ju för underbart!! Känns alltid lite märkligt när jag lämnar staden, haha.
Åh vad trevligt! Låter som en bra söndag! KRAM
Elin Hansson

Viktoria Eriksson

Så snygg outfit! :)

Svar: Åh tack så mycket finis! <33
Elin Hansson

Jessy

Älskar skorna!

Svar: Ja visst är de fina?! :D Hoppas du får en härlig tisdag!
Elin Hansson

Kashma Izat

Brukar väldigt sällan fastna för stilbloggar men din har jag verkligen fastnat för! Verkligen en inspirationskälla. Får mig att vilja sätta igång med träningen på riktigt och få en lika snygg kropp som din haha!


Svar: Ååh vad glad jag blir fina du! Vilken komplimang! Såå roligt att höra! <33 Jag kan säga dig att jag tränar ingenting just nu, har haft problem med förkylningar hit och dit osv. så minns inte riktigt när jag satte min fot på gymmet senast, haha. Blir ibland lite trött på den där "träningshysterin", samtidigt som det helt klart är skönt att röra på sig. Tycker du är superfin!! Träna när du känner för det, inte för att ett flertal på sociala medier "hetsar". Hoppas du får en fin tisdag, kramar :)
Elin Hansson

Estelle

Men ÅH vad fin du är!!! Och vad kul med sthlm, helt underbar stad ju. Jag bor btw nära Gbg om du vill fota ihop någon gång :*

Svar: Men tack going!! Ja det är supermysigt! :) Ja det skulle vara grymt roligt att göra! :D Bor också lite utanför Göteborg så vore kul att fota lite inne i själva stan kanske? :) Hoppas du får en härlig tisdag, kramar!<3
Elin Hansson

Malin Monroe

Snygga bilder

Svar: Tackar! :D
Elin Hansson

Linn Strömberg

Sååå fina bilder! Som alltid<3 Förstår inte hur du lyckas.
Min helg har bestått utav träning, födelsedagsfirande av en vän och lite plugg :)

Svar: Ååh tack fina Linn!<3 Vad roligt att höra! <3Låter som du har haft en härlig helg, blandat nytta med nöje hehe. :) Hoppas du får en härlig tisdag, kramar <3
Elin Hansson

Sandra

Riktigt snyggt!

Svar: Tack så mycket! :D
Elin Hansson

Veiken

Riktigt snygga bilder! :)

Svar: Tackar tackar! :D
Elin Hansson

Lina

Tack så jättemycket snälla du!
Tar du bilderna själv med fjärrutlösare eller har du någon med dig? :)

Svar: Jag kör fjärrutlösare till 99% ungefär! :D Ha en riktigt härlig dag! KRAM <3
Elin Hansson

JoJo

omg vilka snygga bilder! och vilka snygga ben du har kvinna!! :D

sv; ja jag hoppas att det är bra produkter! :) hoppas du får en härlig tisdag! kramis <3

Svar: Hahaha tack going!! :D Hoppas du får en riktigt härlig fredag! KRAM <3
Elin Hansson

MADDISENJ.SE

Men tack fina du <3 Alltså wow, vilka bilder. Killer leds fick du i de där skorn också!! Kram på dig

Svar: Åh vad roligt att höra! :D :D Tack så himla mycket !! KRAM <3
Elin Hansson

corneliaeriksson.blogg.se

Snyggt! Och vilket läckert hus.

Svar: åh tack going!! <3
Elin Hansson

Elin

Amen gud vad vacker du är!!!

Svar: Ååh du är så fin! Tack bästa du! <33
Elin Hansson

miningalinn

Så fina bilder!!(:

Svar: Tackar tackar fina du! :D <33
Elin Hansson

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sååå snygg outfit! :)

Svar: Åh tack så mycket going! :D:D <33
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress