Elin Hansson

If you really want it
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Off shoulder top & Fake leather shorts // Nelly.com, Boots // Dr. Martens
 
 
Ballar ur i min balla off-shoulder-top bland bildäck och annan skit.
 
Något annat som är ballt, är det faktum att jag kommer boka tuffaste resan i morgon. Om jag är peppad? Ja, som en fucking pepparkvarn. Vart det bär av, ja det får ni reda på en annan gång. Ibland är det läge att vara hemlighetsfull, haha. Så hur är läget med er godbitar idag? Ska ni äta någon smaskig lördagsmiddag? Hälsningar / Matvraket. Må gott gänget, puss och kram.
 
Freaking out in my cool off-shoulder-top among car tires and other shit. 
 
Something else that's cool, is the fact that I will book the nicest travel tomorrow. If I'm stoked? Yes, like a peppermill. Where I'm going, I will tell you soon. Sometimes you need to be "mysterious", haha. So how's everything with you goodies today? Are you going to eat some yummy saturday dinner? Greetings / The guzzler. Feel good buddies, kiss and hug.
 
Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Ball outfit och bakgrund! Shit, vad spännande med en tuff resa! "Om jag är peppad? Ja, som en fucking pepparkvarn." Haha, gillar din humor!

Svar: Tack Veronica! :D Hahaha kul att du förstår min aning knäppa humor ;) Ha en fin dag! KRAMAR
Elin Hansson

Jenny transan

Snyggt, trivs själv bäst i kjol eller klänning. Öppnar kiosken så jag skall strax iväg, blir sedvanliga pressbyrå-kjolen idag. Måste säga, lite avis på dina snygga ben.

Jenny

Svar: Låter fint! :D Okej, lycka till!
Haha, tack! ;-)
Elin Hansson

Johan

Bra bilder.

Svar: Tack tack! :D
Elin Hansson

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

fint

Svar: Tackar! :D
Elin Hansson

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

Svar: Tack snälla! <3
Elin Hansson

emelie

skitsnygga bilder ! :)

Svar: Åh tack Emelie fina du! :D <3
Elin Hansson

Elisabeth

Snygg outfit och snygga bilder! :)

Svar: Tack snälla vad glad jag blir! :D
Elin Hansson

Netti

Åh vad snyggt och vad roligt med en resa! Ibland är det roligt att vara lite hemlighetsfull och jag förstår att du är taggad :-D. Kram

Svar: Tack finis ! <3 Haha ja ibland är det lite kul ;) Hoppas allt är bra med dig?! KRAM <3
Elin Hansson

Michelle

Superfina bilder!

http://www.michellesarvilahti.com

Svar: Tack så mycket!! :D <3
Elin Hansson

Emma Engström

Låter ju grymt att du var så peppad! Alltså åh vilka snygga bilder! Kram

Svar: Åh tack fina Emma! :D <3 Kram
Elin Hansson

Nadia

Så snygg!

Svar: Tack<33
Elin Hansson

Hedvig

Snygg topp!

Svar: Instämmer Hedvig! :D <3
Elin Hansson

Daniella

Ascoola bilder :)

Lydia Elstig

Älskar toppen!

Svar: Ja visst är den underbar? :D Hoppas du får en fin söndag! Kramar
Elin Hansson

Cajsa Lindahl

OMG! har kollat lite på din blogg nu och jag måste bara säga att jag är helt FRÄLST! Love it!! :D ❤️ Måste följa dig men har lite mycket med att svara på kommentarer just nu så påminn mig att jag ska lägga till dig på bloglovin!

sv. Hehe ja men jag har tyvärr lite för mycket i min lilla sminklåda. :P borde inte köpa så mycket smink hela tiden men jag kan inte låta bli! xD

Svar: Åhh tusen tack Cajsa, fan vad glad du gör mig!! <33 Hahaa go du är! :D Ha en superfin dag! KRAM
Haha förstår, det är väldigt roligt! :D
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress