Elin Hansson

NEON
PREVIEW
 
- En godiströja, slarvigt hår och blöt asfalt får agera dagens tjuvkik. Håll i hatten! Det kommer fler bilder inom kort.
 
Som den vädertrotsare jag är, eller snarare måste vara i detta land begav jag mig i går ut för att fota som en dåre. Blåsten var ett faktum men solen fanns ändå där en stund... Till dess att åskan tittade förbi i sällskap av mörka moln, regn och regnbågen - allt ni kan tänka er på en och samma gång. Mitt i detta väderkaos stod jag, en förkyld stylad tjej ute på fotoäventyr bland rostiga kärror, båtställningar och annat trams. Det viktigaste är - jag klarade fotograferingen, haha. High five på den?! 
 
- A candy sweater, "careless" hair and wet asphalt acting today's sneak peek. Hold on to your hat! There will be more pictures soon.
 
Like a weather "challanger" I am, or rather must be in this country I went out for a photoshoot yesterday. The wind was a fact but the sun was still there for a while... Until the thunder, rain, dark clouds and rainbow camed - everything you can imagine at the same time. In the midst of chaos I was, a cold, styled girl out for photo adventure among rusty carts, boat scaffoldings and other nonsense. The most important thing in this drama is - I did the shoot, haha. High five?!
ISA

Älskar ryggen på den där!

Svar: Ja den är lite fräck sådär! :D KRAM<3
Elin Hansson

Lili

Snyggt! Både håret och tröjan! Vart köpte du den? ^^

Svar: Tack! :D Den är från Gina tricot! KRAM<3
Elin Hansson

Skogsraah ☾

Så fin!

Svar: Tack finis <33
Elin Hansson

Amanda CL

så snyggt ju :D

sv: jag älskar hösten :D så kul att du blir pepp på hösten :D

Svar: Tack! :-)Ja eller pepp och pepp men i år känner jag mig faktiskt lite taggad hehe :)
Hoppas du får en fin dag! KRAM
Elin Hansson

MALIN

Riktigt riktigt snyggt! Älskar verkligen ryggen på tröjan :) Kram

Filippa

Vad fin!

Svar: Tack<3
Elin Hansson

Maja

Så himla fin tröja!

- Det var jättegott och jag mår toppen :) Allt bra med dig?

Svar: Tack! Härligt! :D Jo men tack det är väl bra här också :) KRAM
Elin Hansson

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: Hej! Jo tack det är väl bra, hur mår du? :)
Elin Hansson

Louise

Åh vilken fin tröja!

Svar: Den är väldigt fin :) <3
Elin Hansson

Carolina Thoor

Riktigt härlig tröja! :D

Sv; tack ska du ha! :)

Svar: Tack själv<3
Elin Hansson

Amanda Jönsson

Fin tröja!

Svar: Visst är den?! :D <3
Elin Hansson

MADDISENJ.SE

Så fin tröja!

Svar: Jag instämmer! :D <3
Elin Hansson

Daniella

Så snygg du är :D
Att du ens går ut och fotar när det är sånt väder, du är duktig haha :)

Svar: Ah vad fin du är! TACK! Haha jadu fråga mig inte. Blev lite desperat haha. Ville få bilder till bloggen ;)<3
Elin Hansson

NICOLE

Men å vad fint :D

Svar: Åh tack fina Nicole! :D
Elin Hansson

Sarah

Fina bilder! Härlig färg på tröjan :)

Svar: Tack fina Sarah! <3
Elin Hansson

Malin

Sv: Tack, fina du! :)

Fina bilder och snygg tröja! :)

Svar: Tack så mycket! :D<3
Elin Hansson

Yohanna af Skovde

Vilken snygg tröja!

Svar: Åh tack så mycket fina du! <3
Elin Hansson

Joemsquats

Åh vad fina bilder, och tröjan var mega snygg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress