Elin Hansson

Say A say B say C
Blue dress // H&M, Shoes // Old.
 
 
Drömmer mig bort till denna varma augustidag.
 
Dagens tanke: När kärlek är rätt, är det enkelt för det är rätt eller svårt för det är rätt? Jag är kluven. Rätt innebär rätt person, rätt känslor och förstås - rätt sårbar... Vilket gör saken svår. Samtidigt, borde inte rätt kärlek vara enkel? När rätt person dyker upp faller alla bitar på plats? Känns så naivt? Inget i livet är enkelt så varför skulle det mest svåra vara enkelt då? 
 
Dreamin' away to this hot august day.
 
Today's thought: When love is right, is it easy because it's right or difficult because it's right? I'm ambivalent. Right is the right person, the right feelings and of course - right vulnerable... Making it difficult. At the same time, shouldn't love be easy? When you meet the right person, everything falls into place? Feels so naive? Nothing in life is easy so why would the most difficult be simple?
Viktoria Eriksson

Så vacker! :)

Svar: Åh tack vad goo du är Viktoria! <33
Elin Hansson

Sofia

Såå snygg!!

Svar: Taackkk Sofia finis! <3
Elin Hansson

Silje Økland

Så fine bilder! Du er utrolig pen!

Svar: Åh tack så mycket Silje! <3 Tack för dina fina ord <3
Elin Hansson

Amanda Jona [SPONTAN]

Så underbar färg på den klänningen! :)

Svar: Jag instämmer! :D Hoppas du får en fin söndag! KRAM
Elin Hansson

Josephine

Underbara bilder och outfit! :) de där med kärlek.. har alltid varit svårt för mig som tonåring. Helt fel partners och jag var väl inte helt redo. Idag däremot, finns inget bättre eller säkrare. Det är varken svårt eller komplicerat. Självklart går det upp och ner som med relationer med familjen kan göra. Men livet är så också, det betyder inte att det är fel eller svårt. Sen ska man alltid utgå från vad som känns rätt/fel för en själv och följa sin "magkänsla". Ibland blir det fel, men man lär sig och utvecklas :)

Svar: Tack så mycket Josephine! <3 Och tack för din fina kommentar! Att du delar med dig av dina tankar. :) Absolut, håller med dig om att magkänslan spelar en stor roll. Det är lätt att börja tänka för mycket, och då tar hjärnan istället över. Vad roligt att du har hittat "rätt" och känner dig trygg i det. :) Hoppas du får en härlig söndag! KRAM <3
Elin Hansson

Josefine

Fin du är! :)

Svar: Tack så mycket Josefin! <3
Elin Hansson

Flisan

SV: tack jag hoppas verkligen det hehe :P

Så fina bilder :D

Svar: Ja! :D
Tack finis<3
Elin Hansson

Anonym

Vilken underbar klänning :)Färgen är jätte fin.

Svar: Tack så mycket! <3
Elin Hansson

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Snyggt! Vilka spiror du har :)

Trevlig lördag!

Svar: Tack finis! <3 Haha go du är. De är fullt funktionella åtminstone ;) Ha en fin helg du också! KRAM<3
Elin Hansson

starsinlife.blogg.se

Men gud vilken fin klänning, är dem köpt på H&M? Finns den där nu tro du?

Svar: Tack finis! :D Ja precis den är från H&M. Köptes för ett tag sedan dock. :( I våras eller så, kramar :)<3
Elin Hansson

Matilda Forslund

Men WOW, vad fin du är! Älskar outfiten också! Kramar!!

- nouw.com/matildaforslund

Svar: Men tackar och bockar! :D Vad goo du är! Hoppas du får en fin söndag KRAMAR<33
Elin Hansson

ISA

Du har nog min absoluta idealkropp. Bara så du vet ;) snygging!

Svar: Vad gullig du är! Men måste säga att jag tycker du är så himla fin precis som just du är! <3 Hoppas du får en skön söndag, kramar! <3
Elin Hansson

Linn Strömberg

Fina fina fina du! <3

Svar: åååh tack gooing <33
Elin Hansson

Ida

Vilken fantastisk klänning, så fin!

Svar: Tack så mycket fina! <3
Elin Hansson

Emelie Pahlin

Så himla fin klänning, älskar ryggen på den! Saknar också de varma augustidagarna!

Svar: Tack så mycket Emelie! <3 Ja ellerhur! Men de senaste dagarna har det nästan varit lite "sensommar" över. Åtminstone i Göteborgsområdet :) KRAM
Elin Hansson

Liene Svärd

Hmm jag tror kärleken är inte alltid när det känns rätt, liksom man kan känna mycket men ändå är personen inte rätt. Det måste finnas frihet, förståelse, förlåtelse, tålamod, kravlöst samtidigt kan man inte vara naiv och låta sig själv styras av någon annan. Jag tror dock det kan vara svårt att acceptera att den andra personen är annorlunda, kanske inte har alla utseendemässiga egenskaperna man väntat på, men okej det kan ju vara väldigt olika, ibland träffar man någon som man haft i huvudet men annan gång inte. När jag blir kär har jag iaf låtit mig styras för mycket av mina känslor och vad han säger, senare inser jag att hans sätt att leva krockar med det han lovat så då blir det liksom att jag har inte tillit längre, bättre med ärlighet på en gång och att han förstår att han kan inte hålla allt han säger så jag borde iaf vara försiktig att inte falla för ord för ord kan ju vara så tilldragande och man blir lite uppblåst och får för sig saker om den personen och ens relationer. Sen så måste jag också tyda tidigt om den killen kommer vara nöjd med mig om flera år också, för om han söker all lycka i mig, om han söker hjälp från mig, om han stöttar sig bara på mig, då är det inte säkert det kommer hålla för det är han själv som måste ta ansvaret för att ta tag i livet också, inte gå efter impulsen när jag säger något som är uppmuntrande för en kort tid kanske, man är ju ingens gud och jag som människa kan inte vara allt för någon annan. Tycker inte man ska lägga ned all vikt på en person och säga den personen är hela ens liv, vadå man är ju hel i sig själv också? man kompletterar varandra samtidigt dock. Hoppas du förstår iaf lite av det jag ville få fram :)
Jättevackra bilder tycker jag! Älskar klänningen.

Svar: Hej Liene! Tack för din fina kommentar, att du delar med dig av dina tankar! <3 Jag håller med dig. Gillar speciellt delen gällande att det går att "känna mycket även om det inte är rätt". Allt är inte svart eller vitt och visst kan kärlek vara svår även om den inte är rätt. Bra sagt! Håller med dig om att det är viktigt att vara hel i sig själv och inte lägga all vikt på en annan person. Vi är starka, självständiga kvinnor och det tycker jag vi ska fortsätta vara - med eller utan pojkvänner.
Tack så mycket igen, kul att du gillar inlägget. Hoppas du får en fin söndag, kramar <3
Elin Hansson

Jarina

Va fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket finis! :)<3
Elin Hansson

Anonym

så otroligt fin klänning! älskar färgen :)

Svar: Tack så mycket! :D<3
Elin Hansson

Dixi Wonderland

Älskar den blå färgen :D

Svar: Ja visst är den underbar?! :D Hoppas du får en härlig söndag, kramar
Elin Hansson

Http://nouw.com/carroat

Snygg klänning!

Svar: Tack! :D <3
Elin Hansson

Martina Jansson

Wow så snygg!!

Svar: WWaawo tack finis!! <3
Elin Hansson

Alicia Holmström

Såå fin!!

Svar: Tack så hemskt mycket Alicia! Vad glad jag blir <3
Elin Hansson

Michelle

Wow, så fin klänning och bilderna känns så magiska!

Svar: Åååh vad glad jag blir! Tackar och bockar! KRAMAR <3
Elin Hansson

Maja ❤

Jättefin klänning!

- Tack, det var riktigt mysigt :)

Svar: Åh tack så mycket finis! :D Härligt <3
Elin Hansson

M

Himla fin klänning och jättesnygga skor! :)
Hoppas din helg har varit fin.

Svar: Åh tack så jättemycket goding! Tack, desamma! KRAMAR <3
Elin Hansson

Pauline

så söt klänning!

Svar: Visst är den?! :D Hoppas allt är fint med dig! KRAM
Elin Hansson

linah

wow:D

Svar: TACK :D
Elin Hansson

Kajsa

vad fin du var i den färgen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress