Elin Hansson

I'm leaving you behind but
 
 
 
 
 
 
En enkel outfit i en enkel miljö. 
 
Jag har lämnat Filippinerna bakom mig men jag vet att det inte är slutet. Det är ett land jag kommer återvänta till. Nästa gång blir det mer berg och vulkaner. Denna gång blev det klarblått hav i Boracay, zipline över djungeln i Bohol samt stränder, snorkling och vackra klippor i El nido samt Coron. 
 
-
 
A simple outfit at this simple place. 
 
I have left the Philippines behind me but I know it's not the end. I will return some day. The next time I have the mountains and vulcanoes on the bucketlist. This time I saw the clear blue water in Boracay, went Zipline over the jungle in Bohol and saw nice beaches, snorkeling and enjoyed the beautiful rocks in El Nido and Coron.
Anonym

😍😍😍👍👍

Svar: :D:D<3
Elin Hansson

rememberthiis.blogg.se

så snyggt! o så fina bilder :D

Svar: Å tack så mycket! :D
Elin Hansson

ISA

man hör så himla lite om Filippinerna ju, synd för det verkar så vackert!

Svar: Ja det är nog lite så! På sätt och vis tur för det gör det inte lika turistigt som övriga länder i Asien. Rekommenderar verkligen att åka dit! :D Hoppas du får en skön söndag! Kramar
Elin Hansson

Moa

men så himla fin du är! Snygg outfit

Svar: Vad go du är , tack snälla <3
Elin Hansson

Louise

Åh så fin du är!

Svar: Å tack så himla mycket <3
Elin Hansson

Cassandra Haraldsson

Sååå fin du är! :)

Svar: Tack så mycket! <33
Elin Hansson

Anonym

HEEJ snyggt! :D

Svar: HEEJ :D TACK!
Elin Hansson

Anonym

Fina!!

Svar: <3
Elin Hansson

Sarah

Många fina bilder :)

Svar: Å tack så mycket Sarah! :D
Elin Hansson

Anonym

Härliga bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Elin Hansson

Lydia

Fina bilder!

Svar: TACK :D
Elin Hansson

Celine

Så himla härliga bilder! Vill ut och resa nu nu nu!

Svar: Å tack vad kul att höra! :D Förstår dig verkligen, resa är ju typ det bästa som finns :D
Elin Hansson

Amanda Jona [SPONTAN]

Underbara bilder! :)

Svar: Tack så himla mycket!! :D Hoppas du får en härlig dag, kramar
Elin Hansson

Amanda Jönsson

Åh va fina bilder!

Svar: Tack så mycket Amanda! <3 Hoppas du får en härlig dag :)
Elin Hansson

SKRIVDIVAN

Snygging där! Fina bilder. Jag är själv sugen på att åka till Filippinerna.

Svar: Tack så mycket finis! :D Ja det borde du verkligen göra, himla läckert land! KRAM
Elin Hansson

Linn Strömberg

MEN FLAWLESS!!

Svar: ÅÅ tack <33 Hoppas du får en riktigt härlig dag! KRAM
Elin Hansson

Tuva Björnwall

men huuur snygga bilder??

Svar: Men åå tack så mycket fina du!!
Elin Hansson

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Vilken vacker miljö :D

Svar: Ja visst är den?! :D Hoppas du får en skön söndag, kramar
Elin Hansson

jessy

Gud va vackert och så fin du är!

Svar: Vad glad du gör mig! Tack fina du <3
Elin Hansson

Gabriella

Fina bilder och fin outfit!! Kram

Svar: Å tack så mycket! :D KRAM
Elin Hansson

ajlimullersandvik.blogg.se

Du och platsen ser fantastiska ut! Men hur kommer det sig att du inte ler? :)

Sv: ja jag håller med :-D

Svar: Å tack så mycket fina du! Jag gillar nog att se lite mer allvarlig ut när det kommer till denna typ av foton, men visst ett leende lite oftare borde jag kanske bjussa på. Älskar ju att skratta ;) Även om det kanske inte alltid syns hehe. Hoppas du får en skön söndag! KRAMAR
Elin Hansson

Josefine

Fina bilder!!

Svar: Tack så mycket Josefine!! :)
Elin Hansson

Sanna

Så fina bilder !! :)

Svar: Tack så mycket!! :D
Elin Hansson

Netti Starby

Vad härligt det ser ut fina du! Kram

Svar: Å tack så jättemycket <3
Elin Hansson

MALIN

Vilka bilder! Såååå läckra! Och såååå fantastiska! Kram

Svar: Å tack så mycket Malin, vad glad du gör mig! :D Hoppas allt är fint med dig och att du får en härlig dag! Kramar
Elin Hansson

Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Men vilka fina bilder!
Ha en mysig söndag! :)

Svar: ja, livet som mamma är lite så ibland :)

Svar: Å tack så himla mycket! :D
Ja jag kan förstå det, tillhör väl lite :) Hoppas du får en skön söndag! Kramar
Elin Hansson

Alice Lindström

Men sååååå härliga bilder!

Svar: Tack så jättemycket! Hoppas du får en härlig söndag, kramar :)
Elin Hansson

ERIKA SUNDELIN

Åh vad fina bilder!

Svar: Ja det ska bli jätteroligt! Speciellt eftersom jag aldrig varit där tidigare :)

Svar: Å tack så jättemycket! :D Ja låter spännande! Kramar
Elin Hansson

Vanessa

åhh jag känner mest att jag bara vill bort från Sverige typ NU :(

Svar: ÅÅ jag förstår:/ Lycka till med dina resplaner :D Hoppas du får en skön måndag! Snart kommer nog våren på riktigt samt sommaren lurar ju bakom hörnet?! :D
Elin Hansson

ELIN WAHLBERG

sv. tack finis!

underbara bilder :)

Svar: Å vad roligt att höra! :D Tack så mycket!!
Elin Hansson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Så fina bilder :).

Svar: Tack snälla! :D
Elin Hansson

ajlimullersandvik.blogg.se

Nej nej, inte behöver du det, du ser strålande ut! Jag bara funderade :D

Svar: Hehe vad go du är, tack så mycket! :D Hoppas du får en skön måndag! KRAM
Elin Hansson

Nella

Sjukt fina bilder!!

Svar: Tack så hemskt mycket fina du!! <3
Elin Hansson

JoJo

så sjukt fina bilder!! :D

sv; ja, nyx har massa bra produkter tycker jag! :D

Svar: Å tack! :D Ja men det får jag ta och testa! KRAM
Elin Hansson

sandra.

åh så himla fin du är :)

Svar: Å tack så mycket vad glad du gör mig! :D <3
Elin Hansson

Ramona

Wow vilka underbara bilder :) Jättefin är du <3 Hoppas du har en fin eftermiddag :)

Svar: Å tack så mycket! <3 Tack desamma! Hoppas du får en skön start på veckan :) Kramar
Elin Hansson

Veronica Wallgren

Så himla fina bilder, ser verkligen underbart ut!

Svar: Å tack så mycket Veronica! :D <3
Elin Hansson

Tove Kjaerran

Åååh, underbara bilder och underbar miljö!
Säg till om du har vägarna ner om Malmö/Lund, fotar gärna ihop någon gång!

Svar: ÅÅ tack så jättemycket! :D Absolut det gör jag! Vore trevligt!! Kramar
Elin Hansson

Pauline Hurtig

åh så fint!

Victoria Brodd

Åh vilka underbara bilder!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress