Elin Hansson

New Zealand
PREVIEW
 
Location: Queenstown/Hilton, New Zealand
 
Queenstown var den plats där jag valde att spendera tio dagar. Platsen för julfirande, nyårsfirande, sjöhäng samt utgångspunkt för skydiving samt Fiordland. En av dagarna tog jag taxibåten över till andra sidan staden, platsen heter Hilton. Där fanns det utrymme att ströva omkring i gräset, gå längs höga berg och fota bilderna ovan. 
 
Det är nästan så jag befinner mig på denna plats igen, känner precis den där känslan i magen som då. Queenstown är den by som kom mig närmast, byn att återvänta till. Nästa gång rullar jag in i staden i en campervan istället för buss - för att göra nästa resa lite annorlunda. 
 
-
 
Queenstown is the place where I spend ten days in. The village I celebrated Christmas and New Years Eve, where I spend time at the lake and the "starting point" for skydiving and Fiordland. One of these days I went with the taxi boat over to the other side of Queenstown, the place called Hilton. I strolled around in the grass, walked along the high mountains and shoot the images above. 
 
It's almost like I'm at this place again, just feel the same feeling in my stomach. Queenstown is the village that get close to me, the place I wanna visit again. Next time in New Zealand I wanna roll into town in a campervan instead of the bus - to make the next trip a bit different. 
Anonym

Wow! 😍

Svar: TACK :D
Elin Hansson

Terese

Supervackra bilder!

sv: Tack så mycket!!
Kram

Svar: Vad glad du gör mig Terese! Tack så mycket själv! :D
Elin Hansson

Henrietta Nylund

Vilka drömmiga bilder!

Svar: Å vad kul att höra, tack så mycket! :D
Elin Hansson

coffeeandcupcake.blogg.se

Så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket Ida! :D
Elin Hansson

Hedda Rönnlund

Gud så fin!

Svar: Å tack så mycket fina du!!
Elin Hansson

VERONICA - fashionblog

Gud så vacker du är, så fina bilder :) Kramar!

Svar: Å vad glad du gör mig ,tack fina!! KRAM
Elin Hansson

Netti Starby

Så vackra bilder och klänningen är så himla fin! Kram

Svar: Å tack vad glad du gör mig! :D KRAM
Elin Hansson

Emelie Andersson

Åh vilka vackra bilder! :)

Svar: Å tack så mycket Emelie!! :D
Elin Hansson

Lydia

Så otroligt fin det är där!

Svar: Ja ellerhur?! :D Tack så mycket!
Elin Hansson

nella

Så sjukt fina bilder!!

Svar: Tack så mycket!! :D
Elin Hansson

BEATRICE

Wow så snygg!

Svar: ÅÅ tack <33
Elin Hansson

ELIN WAHLBERG

sv: tack fina!

dina bilder är on top som vanligt! :)

Svar: Å vad kul att höra! :D Tack så mycket Elin!!
Elin Hansson

ISA

åh wooow, så sagolikt! min syster var där nyss och hon konstaterade också att det är ett jäkligt vackert land det där :)

Svar: Å tack så mycket fina Isa!! Ja det kan jag tänka mig :D Helt underbart land! Du får ta och dra dit någon gång :D KRAM
Elin Hansson

MATILDA

Så vackert!

Svar: Tack så mycket Matilda! :D
Elin Hansson

Amanda Jönsson

Åh men va fina bilder!

Svar: Å vad kul att höra! TACK :D
Elin Hansson

MALIN

WOW - vad vackert! Såååå fina bilder! Kram

Svar: ÅÅ tack så himla mycket!! :D Kramar
Elin Hansson

Alice Lindström

wooow vad fint det är där!

Svar: Å tack! :D Visst är det?!
Elin Hansson

ajlimullersandvik.blogg.se

Underbart, jag vill hoppa in i dina bilder :D

Svar: Hehe vad roligt att höra! Ska se om det går att lösa ;) Tack så mycket finis! :D
Elin Hansson

Molly

Himla fina bilder måste jag säga!

Svar: ÅÅ tack snälla!!
Elin Hansson

jessy

Gud så fint!

Svar: Tackar och bockar!! :D <3
Elin Hansson

Moa

så fin, ser helt underbart ut!

Svar: Å tack så mycket! :D
Elin Hansson

Tuva Björnwall

åh vilka underbara bilder!!

Svar: Å tack så mycket!! :D
Elin Hansson

Tilda Barkselius

Åh vilka vackra bilder!

Svar: Tack så mycket fina du!!
Elin Hansson

sandra.

tack snälla :)
så fina bilder, älskar klänningen :)

Svar: Vad kul att höra! :D Tack!
Elin Hansson

Bea

Åh, så himla underbara bilder!!

Svar: Å tack så jättemycket!! <3
Elin Hansson

Louise

Åh så fina bilder!!

Svar: Tusen tack Louise! :D
Elin Hansson

Linn Strömberg

Finaste du! Och åhh vill också dit

Svar: Tack <3 Det tycker jag du ska satsa på, hur fint som helst!
Elin Hansson

Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Men vilka vackra bilder :)

Svar: Tack så mycket :). Hon är mitt lilla charmtroll :)

Svar: Å tack så jättemycket! :D <3
Elin Hansson

Gabriella

Såå fina bilder!!

Svar: Tack så mycket Gabriella! :D
Elin Hansson

Michelle

Helt fantastiska bilder! <3

Svar: Tack så mycket Michelle vad glad du gör mig!! <3
Elin Hansson

Ramona

Helt underbara bilder <3 Otroligt :) Du är jättefin.
Jag hoppas du får en toppen dag nu :) Kram

Svar: Å tack så jättemycket! :D Tack desamma! Hoppas du får en härlig tisdag, kramar
Elin Hansson

Josefin Nilsson

Åh vad fina bilder! :)

Svar: Å tack så mycket <3
Elin Hansson

Andreas

Påminner mig om en sång som heter "woman in red". Det klär dig :-)

Svar: Haha tackar tackar! :D
Elin Hansson

Vanessa Andersson

WOOOW så fina bilder!! 😍😍

Svar: ÅÅ tusen tack Vanessa! :D <3
Elin Hansson

Elsa

Wow vilka underbara bilder! :)

Svar: Å tack så mycket Elsa! :D <3
Elin Hansson

Days by Johanna

Härliga bilder

Svar: TACK! :D
Elin Hansson

linah

fin du är!

Svar: Åh tack så mycket!!
Elin Hansson

Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Svar: Visst är det? Vill själv ha klänningen :D

Svar: Ja verkligen! :D
Elin Hansson

Celine

Så himla underbara bilder!

Svar: Tack så mycket fina du!!
Elin Hansson

Cassandra Haraldsson

Så fin du är! Ser riktigt härligt ut :)

Svar: Å tack så mycket! :D
Elin Hansson

Natalie Honkonen

Såå härliga bilder!

Svar: TACK :D
Elin Hansson

Natalie Honkonen

Såå härliga bilder!

Svar: <3
Elin Hansson

Kajsa

underbara bilder!! :)

Svar: Tack så mycket Kajsa! :D
Elin Hansson

Jessica

Wow så fina bilder! :)

Svar: Tusen tack Jessica! :D
Elin Hansson

JoJo

sjukt fina bilder och du är så vacker! :)

sv; men tack goa du, vad glad jag blir! :) kramar

Svar: Å vad go du är, tack så mycket! :D KRAM
Elin Hansson

Terese

sv: Tack snälla!!
Kramis

Svar: KRAM :D
Elin Hansson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Jättevackra bilder! Skulle så gärna åka dit själv någon gång :)

Svar: Tack! :D Ja det tycker jag absolut du ska göra! KRAM
Elin Hansson

Natalie plus Co.

Så himla coola bilder! Och färgen på klänningen var bara så fin :)

Svar: TACK :D
Elin Hansson

Tilda

Otroligt fin blogg du har! :)

Svar: Å tack så mycket <3
Elin Hansson

Caroline Blomberg

Riktigt fina bilder!

Svar: Tackar :D
Elin Hansson

CAMILLAESI

så fin du är och snygga bilder

Svar: Å tack <3
Elin Hansson

IDA-FOTO

Gud så himla fin du är!!

Svar: Vad gullig du är! Tack snälla!!
Elin Hansson

knaper

underbara bilder!

Svar: TACK :D
Elin Hansson

Emma Grann Fotografi

Fantastiskt fint Elin! :)

Svar: Tack så mycket Emma! :D Vi får köra en photosession snart om du fortfarande är i Göteborg?! :D KRAM
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress