Elin Hansson

Apricot Body
 
 
 
Lite aprikost så här i sommarvinden. Den får gärna ta och avta lite smått, vill gärna arrangera lite photoshoots vilket jag fått avstå under en tid. Lika blåsigt hos dig?
 
Tänkte förresten passa på och påminna er om att jag har Instagram här: @fbyelin
 
Trevligt!
 
-
 
Here you have some shades of apricot in the summer wind. I would prefer if the wind subsides soon because I would like to arrange some photoshoots that I haven't had for a while. Is it that windy at your place? 
 
So then I take the opportunity to remind you that I have instagram here: @fbyelin

Sweet!

Lisa

Gud så fint! Älskar den aprikos färgen :)

Andreas

Tummen upp alla kategorier :-)

Märta

Vilken härlig färg på bodyn och vad snyggt den sitter på dig! Härlig sommarklädsel :-)

ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser ju underbart ut :D : D

Johanna

snyggt!

Sara

Så fina bilder! Älskar den färgen!

Lovisa

Aprikos är så härligt till sommarn, men jag har tyvärr någon konstig hudfärg som gör att jag blir likblek så fort jag har någonting i den färgen :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress