Elin Hansson

You should go and love yourself
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Location: Wanaka, New Zealand. 
 
Tiden flyger förbi. För en månad sedan levde jag loppan på Nya Zeeland bland bergstoppar och kristallklara sjöar. Nu reser jag runt i Thailand, åker moped och badar från diverse stränder. Jag vill mer än gärna visa er, samtidigt vill jag njuta av semestern. Hoppas på förståelse. Hur är läget där ute? 
 
Time flies. A month ago, I traveled around New Zealand among the mountain peaks and crystal clear lakes. Now, I travel around Thailand, rides moped and visit a lot of different beaches. I would be more than happy to show you the photos, but at the same time I want to enjoy the holiday, Hope you understand. So, how's everything? 
bblaze

fina bilder!!

Koffe

Det är moln, regn och kallt här i Sverige. Bortsätt från det är det helt okey. Nästan badväder!

Jarina

Åh vilka drömlandskap att fota i! :) Härliga bilder!

Ingrid Wenell

ÅÅÅÅ vad fint!!!

Lili

Vilka härliga bilder och så vacker du är!

Johanna

Vilken otroligt härlig klänning! :)

Andreas

Så enastående fina bilder och miljö. Du är som en vacker gudinna i sin "garden of Eden" :-)

Jenny Transan

Wow så vackert och så snygg klänning, vackra du.
Jenny

Silja

Woooow jag blir ju helt galen så fort jag ser berg, å majestätiskt 😍 Nya Zeeland är ju drömresan.. Hoppas du hade det underbart!<3

Elsa

Wow vilka härliga bilder, ser helt fantastiskt ut! Njut ordentligt och självklart har vi förståelse, så länge man får se sånna här grymma bilder lite då och då ;)

Kramis!

Nettan

OMG vad vacker!!!!!


Http://nouw.com/Nettan

ISA

så vackert. Blir så inspirerad av din livsstil för tillfället. Njut av nuet <3

Madeleine

Fina bilder!

http://inredningochmode.blogg.se

Ylva

Så himla vackert! :) Hoppas du har en bra resa!

Ella Isbjörn

Wow! Fantastiska bilder! Jag hoppas att du får en underbar tid i Thailand! Blir mer och mer sugen på att åka dit :)

GoForFit

Så sinnes snygga bilder! Älskar den översta, så mäktig! :)

Jeanette

Åh Wanaka! Har så fina minnen därifrån.

Victoria

Wow, bilderna är helt otroligt fina!! Den klänningen passar dig jättebra.

Johanna

vackert!

Ewelina Edberg

FInis!
Gud vad fint det är där! Dit vill jag åka :O

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress