Elin Hansson

Close your mind or take a risk
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Location: Brahehus, Vättern.
 
Bjuder på lite kreativitet så här på kvällskvisten (eller eftermiddagen). Vyerna vid Vättern är helt fantastiska! Fick känslan av att befinna mig i Österrike eller Nya Zeeland - fast utan höga berg då. Vad sägs? Är bilderna eyecatching eller inte? Personligen älskar jag hur solens strålar leker med håret. Ger bilderna mer liv. 
 
-
 
Offer some creativity this eavning (or afternoon). The views are from the lake Vättern - absolutely amazing! Got the feeling of being in Austria or New Zealand but without the high mountains. What do you think about the photos? Are the images eyecatching or not? Personally, I love how the sun plays upon the hair. Gives the images more life.
Anonym

awesome !!

Anonym

Väldigt fina bilder :) Så snygg!

Anonym

WOW!!<33

Andreas

Tu est parfait! Helt underbara bilder.

Jenny Transan

Så snyggt, längtar gå så hel. Utredningen tar lång tid
Jenny

Anonym

amazing!!

Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Men åhh så himla snygga bilder!! Var faktiskt precis där i våras och Brahehus är så vackert!

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Heidi Scythe

När jag klicka på att följa di gpå bloglovin gåpr det inte? :O



Vill tipsa dig om att var gärna med i min Veckans blogg tävlingen, kommentera bara ''jag är med''.

Vinnaren av veckans blogg länkas i ett inlägg och på min blogggs framsida tills ny vinnare!

Delta här: http://heiduskaja.blogg.se/2016/july/behover-bloggar-att-tipsa-om.html

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

WOW! Helt magisk plats, bilderna är verkligen otroliga! Och du är lika vacker som vanligt :*

Kajsa

vackra bilder, som alltid!

Matilda

Fantastiskt fina bilder!

beccalundin.blogg.se

Så fina bilder och fin blogg

Eira

GALET vad du är vacker!! Och Brahehus är hur fint som helst..!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress