Elin Hansson

Promise I'll never let you down
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blå- och brunklädd glider jag omkring i naturen. Älskar den färgkombon, oerhört trevlig osv. Nu tar jag förresten helg vilket för en gång skull betyder ledighet. Brukar alltid ha mina projekt och grejer på gång men nu tänker jag ta 100% helg, eller åtminstone 80-90% hehe. Om tio minuter tar jag något gott att dricka och laddar upp inför kvällens EM-match. Ha en riktigt fin fredag! TJAOO.
 
-
 
Strolling around in the nature in this blue and brown look. I love the color combo just extremely nice and so on. So let's say it's time for weekend. This weekend I will try to be 100% free from work, our at least 80-90% free hehe. Usually I always have my project and stuff going on but not this time. In ten minutes I will go for a drink and start "loading up" for tonight's European Champinship match. Have a really nice friday guys! TJAOO.
Andreas

Utomordentligt snyggt för att inte tala om bilderna.

Anonym

Wow awesome!!

Josefin Nilsson

Åh verkligen älskar dina bilder, alltid så himla fina! :)

Anonym

Så himla snyyygggggg dör

Elsa

Åh vilka fina bilder! :)

Anonym

Wow amazing look dear!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress