Elin Hansson

We ain't kids no more
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Röda längder, vacker natur och fint väder. Eller? Skenet bedrar. Det var rena rama stormen när dessa foton knäpptes av. Skyddade mig bakom de gigantiska träden för att inte förstöra frisyren, haha. 
 
Barndomen är förbi men visst blir jag lite som ett barn när jag har saker att se fram emot. I slutet av juli drar jag till England och London för att träffa lite goa personer jag lärde känna på Nya Zeeland. Livet känns genast lite mer positivt när en resa är inplanerad. Dags att arbeta på ett par veckor och sedan - vacation! Trevligt. Hur ser sommaren ut för er? Några härliga planer planerade så att säga? 😉
 
-
 
Red lengths, beautiful nature and nice weather. Or? It's not what it seems to be. When I took these photos it was storm. I protected myself behind the giant trees to not destroy the hairstyle, haha. 
 
The childhood is over but sometimes I feel like a child when I have things to look forward to. In late july, I will visiting England and London to meet some lovely friends I got to know in New Zealand. The life feels immediately a bit more positive when a trip is planned. So time to work work work in two weeks and then - vacation! Nice. How does your summer look like? Any great plans? 😉
Emma -Merakibeauty.se

oj vilken klänning, så fint med spets!

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Åååh, vad jag ÄLSKAR dessa bilder och din klänning! Helt underbart. ♡

Andreas

Stiligt värre :-) Planerat Nej spontant vet ej ;-)

Jenny Transan

Såå snyggt, har sagt det förr, är så avis på din byst, jag tar mina hormoner så de växer ju :-)

Jenny Transan

Såå snyggt, har sagt det förr, är så avis på din byst, jag tar mina hormoner så de växer ju :-)

ISA

fantastisk färg Elin! du är så vacker! härligt med en resa inbokad också, jag ska antagligen iväg i augusti en kortis och det ger mig sån pepp ;)

Emma Grann Fotografi

Älskar klänningen! Såå fina bilder :D

Anonym

Wow!! Amazing

Agnes

Så himla fina bilder!

Johanna

Helt fantastisk klänning! Så fantastiskt fin röd färg! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress