Elin Hansson

Hafelekarspitze - Innsbruck
 
Ta mig till berg, ta mig till toppen, ta mig aldrig därifrån igen. 
 
Jag är född vid havet men har en längtan efter berg ibland. I Österrike finns det gott om denna "vara" vilket gjorde att resan präglades av viewpoint efter viewpoint. Stopp nummer ett blev Innsbruck, en riktig pärla kantad av berg. Vi stannade hos min vän Ninas kompis, körde party och tog kabinbanan upp till toppen Hafelekarspitze. Om det inte vore för festplanerna hade vi nog promenerat istället, hehe. 
 
Take me to the mountains, take me to the top, let me stay there. 
 
I was born by the sea but longing for the mountains sometimes. In Austria there's a lot of them so during my visit we went up to viewpoint after viewpoint. The first stop was Innsbruck, a little "pearl" surrounded by mountains. We stayed over one night at Nina's friends place, went for some party and took the gondoala up to the top Hafelekarspitze. If we had skipped the party we would probably been able to walk up instead, hehe. 
Anonym

Wow 😍😍😍😍

Andreas

Vackra tjejer ni är ;-) men visst är det underbart där. Jag älskar Österrike och Schweiz just för hur otroligt vackert det är :-) Det visar dina bilder till 100%

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Ahmen HERRE, hur häftigt såg inte det där ut då? Fantastiska bilder, ser verkligen magiskt ut. WOW :))

Tältproffset

GRYMMA bilder! Jag kom precis hem från en vecka i Schweiz, tältade ute bland bergen 4 dagar i sträck. Vilken upplevelse, man får ju nästan ont i nacken för man kollar upp mot alla häftiga berg hela tiden.

FREEDOMtravel

Waow vilket dramatiskt och vackert landskap!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress