Elin Hansson

PRE SUMMER
 
PREVIEW
 
Nu har vi den där perioden framför oss, den som vi i Sverige suktat efter hela året. För mig är det en period av fundering, hårt jobb och en tid att hämta kraft och anda. Jag har bestämt mig för att försöka göra något drastiskt för att nå dit jag vill. Det går att nå dit om jag tror på det och mig själv. Ingenting är omöjligt och oftast är det största hindret mig själv och ingen annan. Jag tänker satsa, kämpa ännu hårdare men sluta vara hård mot mig själv.
 
Hej säger jag och denna beige-färgade preview. Har gått och blivit en riktig sucker för beige och bohemiskt. Dessutom har jag verkligen blivit en naturmänniska. Har börjat välja bort rostiga containers mot mysiga miljöer. Saknar du det rostiga eller inte? Funderar nämligen själv på om jag gör det - eller inte. Hm, lite rost i vardagen är väl aldrig fel trots allt? 😄
 
-
 
Now we have the best season of the year in front of us, the season that we in Sweden have longed for the whole year. For me it's a time of reflection, hard work and a time to take a deep breath and get new energy. I've decided to do something drastic to get where I want to be. I can go whatever I want if I belive in it and myself. 
Nothing is impossible and usually the biggest obstacle is myself and no one else. I will do my best, fight even harder and stop being too hard on myself.
 
Me and my beige-colored preview says Hello! I have become a "sucker" for beige, bohemian and the nature. I've started to choose cozy views like this instead of the rusty containers I used to prefer. Do you miss the rusty backgrounds or not? I'm just thinking if I do or not. Maybe some rust in everyday life is'nt that wrong after all? 😄
Josefin M

Så himla snygg du är! x
http://josefinmolanders.blogspot.com

PutAllOnMe

Stunning beauty! Such a nice face <3
xx
http://putitallonme.com/

Lovisa

Åh vilken fin bild!! Superfint! :)

johanna

superfin bild och peppigt inlägg!

josephine

Så fin! Hoppas du haft en bra helg! Kram <3

CamillaEsi

Så fin!!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Jag älskar bohemiskt. det är min drog :D

Andreas

Angel in shining halo. Riktigt snyggt!

jessy

Så fin du är!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress