Elin Hansson

Red Lace Dress
 
 
 
 
PREVIEW
 
- När du hittar ett träd som detta och får en Nya-Zeeland-känsla. Det hela avrundas med att du börjar dansa omkring under trädet. 
 
Från att vara lycklig av att ha funnit denna fotoplats till andra saker att vara uppspelt över. Denna helg beger jag mig tillsammans med mamma, pappa och brorsan upp till Stockholmo för Coldplay. Mitt absoluta favoritband alla tider och kategorier! Sedan fyller jag 23 år på lördag också (en liten parantes sådär). Inget märkvärdigt att fira enligt mig, haha. Hur ser läget ut för er del? Några Coldplay-biljetter haffade gällande denna turné eller inte? 
 
-
 
When you find a tree like this and you get the feeling that you're in New Zealand. Then you dancing around under the tree. 
 
From being happy to have found this photo view to other things to be excited about. This weekend me, my mom, dad and brother are going to Stockholm:o for the Coldplay concert. That's my absolute favorite band in "all ages and categories"! Then I also celebrate my 23th birhday this Saturday as well (just a small parenthesis). Nothing to celebrate according to me, haha. So how's going for you guys? Do you have a Coldplay ticket to see them this tour or not? 
Stina

Så himla snyggt!! Älskar dessa bilder och ser fram emot att få se fler <3

Svar: Å tackar <33
Elin Hansson

Anonym

amazing!!

Svar: Thanks babe!!
Elin Hansson

Andreas

Klart det är. Grattis i förskott du sköna i det röda. Jag hoppas dagen blir kanoners när den väl slår in. :-) Ta hand om dig.

Svar: Tackar så mycket! :D Desamma, ta hand om dig !
Elin Hansson

Anonym

Snyggt!

Svar: TACK :D
Elin Hansson

Anonym

😍😍😍

Svar: <33
Elin Hansson

Anonym

Så himla härliga bilder, ser fram emot att få ser fler!!

Svar: Åh vad roligt att höra! :D
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress