Elin Hansson

Wherever I go there’s a shadow of you
 
 
 
 
 
 
Här gjorde jag, min lilla Olympus samt mobil magi. Jajjemen, här har jag kört fjärrutlösare via wi-fi och grejer, går inte att ana eller?! Det är nästan då det blir som bäst. När jag kör spontana fotograferingar på egen hand, där jag traskar ut i gräset utan förväntningar och bara kör - släpper loss! Körde dessutom medsols vilket inte händer ofta. Jag föredrar att fota motsols då helt enkelt ljuset reflekteras så fint i hår och annat. Men denna gång leker jag istället med skuggor, rätt fräckt ändå?! 
 
-
 
We made some magic together me, my little Olympus camera and mobile phone. On these photos I've been using my phone as remote through wi-fi, you can't see that right? Well, that's the point. When I do my spontaneous photoshoots on my own without any expectation it always end up being one of the best. I mean when I just go out having a shoot in the grass like above. This time I used the sunlight instead of the backlight like I usually prefer. I prefer backlight because of the reflection I get in the hair and stuff like that. But this time I played with the shadows and shades instead, pretty cool right?
Anonym

Wow 😍😍

Anonym

Magnefikt :-)

Angelix

Beautiful

Laura

Upptäckte din blogg nyss, och måste säga att jag faller för dina bilder. Gillar den stilen <3 Puss!

www.lauraheinikki.com

Anonym

WOW !!

Anonym

gorgeous!!

Anonym

I really love these photos, so awesome!

Elsa

Vilka fina bilder :)

CamillaEsi

men så snygg!!

Andreas

Strålande :-) Gillar bilderna skarpt!

Anonym

har kollat lite på bloggen, så fina bilder, speciellt från filippinerna, du har så fina ben, och en perfekt kropp i allmänhet... du passade väldigt bra i långt hår! superfint på dig

Lissen

Många härliga vinklar på fina dej

Johanna

Wow!

Anonym

Wow - awesome!

rememberthiis.blogg.se

Såå snyggt !!

Anonym

awesome!!

Matilda Berlin

WOW vilka fantastiska bilder! Så galet snygga! för att inte tala om hur snygg du är! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress