Elin Hansson

As long as I can feel the beat
 
 
 
 
 
 
 
Location: Franz Josef glacier river
 
 
Slirade omkring nära glaciärfloden, fotade och njöt av vyerna. 
 
Jag kan fortfarande känna "beat:et" och känslan av Nya Zeeland även om jag befinner mig i asien. 
Byn i närheten av Franz-josef-glaciären var mysig, som en liten aplby i europa med höga berg runtomkring. Från fönstret fick jag chansen att se glaciären. Planen var att åka med helikopter upp för att promenera på isen men eftersom det äventyret blev inställt på grund av vädret fick jag nöja mig med en promenad. En promenad som slingrar sig genom en regnskog och avslutas vid glaciären. Så mäktigt!
 
I can still feel the beat of New Zealand eaven if I'm in asia for the moment. The little village located close to the Franz Josef glacier is so cozy, like a small village in the alps (europé) with mountains around. I could have a look over the glacier from the window. My plan was to went up with the helicopter for the "ice explorer" but that day it was canceled. Instead I went for a walk through the rainforest and ended up close to the glacier. So mightly!
Anonym

Ser så fint ut!!

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Så härligt det ser ut! Blir ännu mer sugen på att resa!

rememberthiis.blogg.se

Fina bilder!!

moa

Så fin!

Amelia

Åh vilka härliga bilder!

Anonym

Wow!! Så fint

deklaration

Fin bakgrund men jag skulle säga prova annan pose! :)

Aliceeeee

Vart är tröjan ifrån? Verkligen hur fin som helst, passar väldigt bra på dig (:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress