Elin Hansson

FEELING
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blev bekväm och kvar på Koh Lipe lite väl länge men tog till slut tag i "resandet" och åkte därifrån. Blev lite som att få "feeling" på dansgolvet och dansa runt utan att vilja stoppa. 😉 Det var tur att jag lyckades lämna asien till slut för annars hade jag inte suttit här med en ny flygbiljett i handen, eller inkorgen på mailen. På måndag åker jag till Österrike för att hälsa på fina Nina jag lärde känna under Nya-Zeelands-resan. Hon är från Österrike vilket innebär att jag kommer ha en privat guide. Ska bli så kul att få hälsa på henne och roadtrippa runt samt besöka platser som Salzburg, Innsbruck, ev. Grosslockner och bara få se hur hennes hemamiljö ser ut! Har hört att Österreich är fantastiskt så blir väl bekväm och kvar där också. Men denna gång har jag till skillnad från i asien en hembiljett, haha. Dags att vässa tyskan kanske?! Kan behövas en grundlig genomgång! Eller så håller jag mig till engelskan...
-
 
I was comfortable and stayed on Koh Lipe a bit too long. One day I finally left the island, haha. I've got feeling like on the dancefloor and danced around without stop. 😉 I'm lucky that I managed to leave Asia because otherwise I would'nt be here with a new ticket in my hand, or in the inbox on my mail. On monday I go to Austria to visit lovely Nina, a friend I met during my New Zealand trip. She is from Austria that means that I will have a private guide. I'm so excited about see her again and about our roadtrip around visiting places like Salzburg, Innsbruck and maybe Grosslocker. I'm also so excited about see how her home location look like. I've heard that Austria's amazing so probably I will probably be comfortable and remains there. But this time (like not in asia) I've already booked my hometicket, haha. Maybe I should practice German?! I think I need to learn a lot! Or maybe I just go for english instead... 
Andreas

Hehe, nää, du ska passa på tala tyska, ;-) Fast Österrikisk tyska är inte riktigt tyska :-P I alla fall Vacker som en solig dag och omgivningen med. Österrike är wunderbar.

Anonym

😍😍😍😍

Johan

Fina bilder.

Lili

Österrike är helt fantastiskt! Jättevackert, mysigt, fullt med trevliga människor, god mat, kultur... jag älskar det. Och se upp för den sjukt grötiga tyskan de pratar i vissa delar, haha! Jag hade svårt att uppfatta ens ett ord av den. Tur att jag hade vänner som bodde i landet med mig så de kunde översätta (vissa på landsbygden kan inte alls engelska).

Jättefina bilder förresten! Som vanligt :)

Ronja Therese

Underbara bilder!!

Anonym

awesome!!

Annette

Jag hade nog aldrig lämnat asien :P

Linda Ph

Åhh tror jag är kär i dina bilder!! Så himla simpla och fina

katrin-sara

såå fina bilder:)

BYSOFIA

ÄLSKAR bilder! Vi funderar också på att besöka denna ö när vi reser Asien, ser så härligt ut!! KRAM

Ingrid Wenell

Vackra du! Saknar dig <3

Jennifer Oscarsson

Men shiit vad härligt! Så blått vatten :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress