Elin Hansson

J’ai cherché un sens, un point de repère
 
 
 
 
 
 
 
Stoltserar på klippor i Bohuslän. Än så länge har jag platsen för mig själv men snart kommer sugna semesterfirare att inta stället.
 
Vem sa att inbakade flätor kräver långt hår? Inte jag i alla fall. Trivs rätt bra i mitt korta svall även om jag kan avslöja att jag successivt odlar längre man. 
 
On the rocks, looking proud in Bohuslän. I have the place for myself at the moment but soon hungry vacationers will come here as well. 
 
Who said you need long hair to have inbaked braids? I did'nt. I really like my short hair-cut although I successively try to grow longer hair.
Andreas

Bohuslän som i Grebbestad? Det är otroligt fint i dom trakterna. Gillar det du har på dig. Fina bilder :-)

Jenny Transan

Såå snygg klänning, vill ha
Jenny

Anonym

Alltså wow!!

Anonym

amazing :)

ISA

boho-looken på dig är så rackarns fin!

Daily Inspiration

Kika gärna in min blogg. Här kommer daglig inspiration upp för alla typer av människor! Kram

Celine

Alltså klänningen <333

Lili

Som vanligt så himla snygga bilder och outfit!

CAMILLAESI

Så snygg!! Älskar klänningen 😍

Elina

Så otroligt fin du är! Vem tar dina bilder?

my

Riktigt snygg klänning!

Ellen

Superfin klänning!

sandra.

Sååå fiiin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress