Elin Hansson

Green Lace
 
 
 
 
 
 
Dansar omkring i denna gröna spetsskapelse. Hur vacker?! 
 
Kan stolt presentera att jag, genom ett samarbete med NA-KD.com, kommer fota lite härliga looks inom den närmsta tiden. Så himla kul! Efter att ha kikat runt i deras "shop" fastnade jag bland annat för denna underbara klänning. Den är bara så himla härlig i färg och modell, visst är den? Känner mig som en liten smaragd som lyser upp hösten, hehe. Att bära en vacker klänning ger mig självförtroende och gör mig på bra humör! Jag behöver fler sådana här färgglada godbitar i garderoben helt enkelt. 😀
 
Kan även avslöja att du underbara läsare har 20% på hela NA-KD.com's sortiment från och med nu.
 
Allt du behöver göra är alltså att klicka dig in HÄR!
Ange rabattkoden Elin20 för 20% rabatt vid köp.
- Rabatten gäller hela sortimentet.
- Dessutom gäller fri frakt i hela världen.
 
Ha en härlig måndag! 😙 
 
Pssst. Skicka gärna mig bilder till [email protected] där ni bär NA-KD. Vore kul att se! 
 
-
 
Dancing around in this green lace creation. How beautiful?!
 
I'm proud to present this collaboration with NA-KD.com. In the near future, I will show up some looks including NA-KD clothes for you guys. So much fun! After been checking out their webshop I were so into this wonderful dress. I really like the color and model. When I wear this dress I feel like a shining emerald who light up the autumn, hehe. Wearing a beautiful dress gives me self-confidence and makes me in a good mood! I need more colorful dresses in my wardrobe for sure. 😀
 
 
And you my lovely readers have 20% off on the webshop from now.
 
All you need to do is go to the website HERE:
- Use the discount code Elin20 and get 20% off your order.
- You can use the discount on the full range on the shop.
- NA-KD.com shipping for free in the whole world. 
 
Have a nice monday! 😙 
 
Pssst. Please send over some photos to [email protected] when you're wearing NA-KD. Would be fun to see!
 
Lena

Otroligt fina bilder och klänningen är ju fantastiskt fin! :)

Andreas

Stiligt :-)

Jenny%20Transan

Såå snyggt

Anonym

Hi.. cool

ajlimullersandvik.blogg.se

Sååååå avundsjuk, ja. Det verkar vara världens vackraste klänning :D

rebecca

fin klänning!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress