Elin Hansson

Stamina
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja detta samarbete har "uthållighet" minst sagt för jag kan fortfarande erbjuda er läsare en rabattkod på 20% på NA-KD.com. Klicka dig in HÄR och ange Elin20 vid köp, superenkelt! 
 
Behöver mina skogsrundor för att få lugn i själen. Det behövs egentligen ingen riktig skog utan snarare en större samling träd för att jag ska få den där feelingen. Ljuset var dessutom magiskt - tackar fotonörden Elin för.
 
The collaboration between me and NA-KD.com got "stamina" since you still can get 20% off! Just click HERE and tap "Elin20" and you'll have discount when you buy something. Just simple as it is! 
 
Well, I need to be in the forest somtimes to find peace of mind. It doesn't have to be a "real" forest. I'm fine with a bigger "collection" of trees in the same area since that's enough for me to get the feeling of that I'm in a real forest.
The light during this photoshoot was magical. Thanks a lot, sais Elin the photo nerd.
Louise Xin

så fin outfit ! :)

deddeke.blogg.se

Wooow vilka bilder. Vacker du är. 👌🏼

Andreas

Magiskt. ;-)

Jarina

Så fin outfit! :)

Sanna

vilka fina höstiga bilder och vad kul med en rabattkod! :)

M

Fin kjol!

Jenny%2520Transan

Fin kjol!

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Rackarns va snyggt! Jag ääääälskar när man har en hel outfit i grått, beige eller vitt. Så fräscht

Johanna

snyggt!

Milex

Netti Starby

Otroligt vackra bilder och jag diggar din outfit! Kramis

Elin

Himla snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress