Elin Hansson

SPICY RED
 
PREVIEW
 
 
Visar upp en preview från en av de photoshoots jag arrangerat i helgen vid havet. Så vet du vad? Idag blir en riktig bildredigerardag för Elin. Inte mig emot, älskar att gotta ner mig framför datorn. Vad gottar du dig med dagen till ära?
 
-
 
Showing up these photos from one of the photoshoot I organized this weekend by the sea. So, you know what? Today will be a real editing-photos-kind-of-day for Elin. I don't mind, I love to be in front of the computer. What are you up to?
Veronica Wallgren

Gud så fin bild!

Jenny Transan

Underbart fin bild

Hanna

Tjabba! Skulle bara säga att fan vad ball du är. Låter kanske creepy men kan känna igen mig själv i dig. Just det här du skrev i några inlägg sen när du gick ut själv med kameran och bara hade värsta photoshooten med ingen annan än dig själv. Sådär gör jag jämt också, det blir nästan bäst då lixom. Sen så har även jag rest mycket och älskar att hitta nya platser att fota på och sådär. Dock är jag inte lika bra på att fota som du, men iallafall. Du är cool tjejen!

Anonym

Wow you look so amazing!! <3

Andreas

Steaming! The lady in Red strikes again. Super snyggt och bilden också. Motivet med :-)

Amanda Jönsson

Men gud va snygg!

Agnes

Så sjukt fin bild!

Helene

Så snygg klänning!! *o*

Johanna

snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress